Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Annci Hultström - 10 februari 2010 19:06

... är väl det man kallar hemlagad hamburgare? Om inte annat kommer det vara min nya benämning på det. Nåväl, det var i alla fall vad vi åt idag. Gott gott!


Sedan har det bakats en mager chokladtårta som ska avsmakas senare i kväll. Endast kesella som "fett", men förvisso lite socker å annat gojs. Men först ska det promeneras en sväng, med Linda. Blir ju ingen powerwalk direkt, med tanke på hennes smärtor efter olyckan. Men friskluft känner jag att jag behöver. Har inte blitt mycket av det idag.


Nä, nu ska jag se på favvisprogrammet... Biggest loser.


Hörs igen. Senare. Då med rapport om hur den fettfria kakan smakade.

Av Annci Hultström - 10 februari 2010 15:06

Sorry för skrivtorkan, men jag har haft annat för mig... Jag har sökt en hoper jobb. Några vill jag verkligen ha, så jag hoppas mitt brev + CV är lockande nog att jag får komma på intervju åtminstone.


Mellan det har jag vilat en sväng. Huvudvärken envisas, om än lite inte så illa idag. Känns som att det sitter i nacken. Kanske ska be H om en massage ikväll.


Ja, bortsett från det har inte så mycket hänt. Eller jo... jag fick blommogram från jobbet. Som tack för mina drygt 7 år. Med ett lycka till i framtiden. Man tackar.


Nej, nu ska jag runda av här. Ska dricka lite. Har glömt det i min skrivar-iver idag.


På åter-skrivande. Senare.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards