Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Annci Hultström - 3 februari 2010 19:40

Idag åt jag kebab med ris till middag. Det var såååååå gott!!!! Gjorde matlåda av resten... och rester blev det. 4 matlådor blev det. Så alltså 5 portioner av en kebab. Det är bra!! Men det är nog inget som kommer hända så ofta. Men idag blev det så... för vi var ute och halkade runt på vägarna (hämtade Henriks nya pass) och blev så sena.


Nu sitter jag här i soffan, helt slut. Huvudvärken finns där konstant... kan det vara något som trycker mig tro?!??! När man vill sitta såhär å göra inget, varför är det då ALDRIG något att se på? Och inga nya avsnitt av "How I met your mother" har vi heller. Hmmm...


Nej, nu ska jag luta mig en stund. Kanske hörs vi igen, om inte - Dröm sött!! Å kissa för Guds skulle inte i sängen   

Av Annci Hultström - 3 februari 2010 13:39

Brukar följa Magdalena Graaf´s blogg och se här vad hon hade nöjet att göra häromdagen:


     


Ja, sitta UNDER ett bord med The one & only: Rolf Lassgård. Det vill jag åxå göra! Hur de hamnade där? Ja, tydligen ville Magdalena och hennes syster prata lite på tu man hand när de var på QX-galan. Den enda de kom på var att krypa in under bord. Och då kröp Roffe efter. Lovely!!! Ja, ok då... det är väl inte den bästa bilden på honom. Men ändå...

Nu är det inte mycket kvar av dagen. Skönt!!

Av Annci Hultström - 3 februari 2010 11:30

... att ta tablett mot huvudvärken. Hmmmm... hade sån här huvudvärk tidigare (innan jag fick barn) när jag skulle ha mens. Men har inte upplevt det på länge. Så kanske är det det som är förklaringen??!?!?! Det visar sig när...


Nu är det snart lunch. Det ser jag fram emot, är faktiskt aningen hungrig idag. Det är ju inte ofta jag känner det... Jag ska äta rester från gårdagens middag. Gjorde en rätt med kyckling, champinjoner, vitlök, 4%-ig grädde, lätt cremé fraiche och avokado. Det blev gott, om man bortser från avokadon. Hoppar över det nästa gång. Dels för att varm dito inte var något vidare gott, men åxå för att den drog åt sig av vitlöken och blev alldeles besk å bitter. Blä helt enkelt. Men i övrigt var det väldigt gott.


Nu är det dags. Det är bra, då går eftermiddagen fort. Vi hörs!

Av Annci Hultström - 3 februari 2010 08:49

... var det jag åt som kvälls-mellanmål igår. Ja, det är sant!! För vet ni vad? Det står med på mellanmåls-förslagen jag fått av dietisten. Nice!!


Har f.ö sovit som en rumpa inatt. Och huvudvärken är kvar (har tagit tablett, får se om den hjälper). Känns allmänt prutt... Är ännu mer svullen idag (hade "gått upp" +0,8 sedan igår kväll) åxå, så det blev en vätskedrivande nu på morgonen. Känner att den börjar ge sig till känna nu. Hoppas det hjälper, är så jobbigt när det blir såhär. (Tillägg: Har varit på toa nu... och ut kom minst en halvliter)


Idag ska jag och Wilma gå och titta på tidernas största snöhög. Såg den igår och tänkte att hon bara måste få se den. Jag har själv aldrig sett en så stor... Det har verkligen kommit SJUKT mycket snö den här vintern och inte är det slut med det heller... ska komma mer från idag. Ihop med kraftig blåst. Trevligt... eller inte?!!!?!


Ha det bra nu tills vi hörs igen!

Av Annci Hultström - 3 februari 2010 08:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards