Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Annci Hultström - 2 februari 2010 22:24

En dag har gått... fort. Det är skönt. Mindre skön är huvudvärken jag har fått. Har nyss fått en nackmassage av min kära make, får se om det i kombination med en tablett gör det bättre till i morgon.


Idag har jag hämtat Ellos-paketet. Det mesta funkade bra, men lite åker tebax. Vissa saker var tighta, men det kommer ju en sommar åxå. Då, om inte förr, kommer jag kunna ha dom. Henriks badshorts var kanonfina. Å sköna sa han. Och det är ju en bonus ;-)


Var ju en sväng på Ikea, Elgiganten och Bauhaus åxå. På Ikea: En hallspegel. På Elgiganten: Ingen brödsrost. På Bauhaus: 2 fönsterlampor till sovrummet. Så det får jag känna mig nöjd med.


Nu, ett par kommentarer som jag vill svara på:


"Jag går typ ner två veckor, sen står jag still i två veckor tills jag får mensen. Så fort den kommer igång så börjar det försvinna i två veckor & så rullar det på. Mysko :)"


Lott@ - vad skönt att höra att jag inte är ensam om att ha det så. Ja, inte skönt för dig såklart, men ja... du förstår vad jag menar hoppas jag :-)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

"GRATTIS 21,4 kg är ju jätte bra.Dukig tjej.Lycka till med fortsatta kg"


Carina - Tack snälla, vad gullig du är   

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Linda 2 - Mmmmm... tyvärr är det nog ofta så den lilla människan.

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Nej, hörrni go´ vänner - nu är det sängen som gäller. Men vi hörs igen i morgon.


Sweet dreams!!


Av Annci Hultström - 2 februari 2010 13:10

Ja, fy f*n vad svullen jag är idag. Fick inte på mig båda ringarna idag, inte ens i närheten. Och nu är jag helt stel i fingrarna å brallorna spänner (som var för stora för ett par dagar sen). Blääää... känner mig... eh... hmmm... ja, blä - helt enkelt. Försöker dricka mer än vanligt, för vätska driver ju vätska. Blir det inget bättre får jag nog ta till vätskedrivande.


Vilken fin dag det är idag. Solen skiner från en klarbål himmel och det droppar från taken. Så nice!! Önskar jag var ute... för när man väl slutar har ju solen gått ner. Men men... snart har jag all tid i världen att vara ute i solen.


Ikväll ska jag en sväng till Ikea med Linda. Ska köpa en spegel till hallen uppe. Kanske någon fönsterlampa till sovrummet åxå om jag hittar. Om tid finnes blir det en sväng till Elgiganten åxå för brödrostshopping.


Ha en bra, vi hörs senare.


Av Annci Hultström - 2 februari 2010 07:31

... är ett jävla påfund. Jag går ner skitdåligt veckan innan mens varje gång. Men iofs - vet man orsaken så känns det ju lite bättre i alla fall. Samma vecka förra månaden (precis 4 veckor sedan idag) så gick jag ner 0,2. Idag har jag tappat 0,4. Och ja, det är ner... men ändå störande lite. Fast jag kommer ju att ha gått ner ännu mer nästa vecka då. Så det är bara att gilla läget.


Nu väger jag i alla fall 101,9 och har tills dags dato tappat 21,4kg varav 12,8 sedan operationen. That´s nice!! Det är c:a 1kg/vecka och det är jag nöjd med. Helt nöjd!


I morse (konstigt att man skriver så när kl. inte är mer än halv åtta... hmmmm)tränade jag f.ö Blev inte så länge, men 12 minuter på crossen i alla fall. Och jag kan berätta att de 12 minuter känns som en timmes rask promenad. Gissar att det är ungefär så det ska kännas åxå. Det suger riktigt i benen OCH armarna... härligt!!


Nej, nu måste jag fixa en macka å sedan dra mig till jobbet. Men vi hörs igen under dagen.

Av Annci Hultström - 2 februari 2010 07:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards