Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Annci Hultström - 24 januari 2010 20:30

 Här kommer några bilder från helgen.


Först har vi då godisråttan med sin present:

 


Sedan ett par bilder på mig, tagna idag. Observera att även jag har nyckelben numera  :


     -21 kg

 


Som en jämförelse lägger jag in ett par bilder tagna på ett bröllop i augusti, då var vikten på sin toppnotering, 123,1kg.


     


Slutligen vår lilla goding i sin nya tröja. Hon älskar den redan. Hade hon fått hade hon sovit i den. På bilden äter hon frukt, därav minen:


     


Nu sover hon sedan en timme och vi ska väl se en film har vi tänkt. Men allt som går på tv har vi redan sett, så vi får väl rota i x-boxen å se om vi hittar nåt.


Nu önskar jag er en god natt - så hörs vi i morgon igen.


Dröm sött!!

Av Annci Hultström - 24 januari 2010 17:30

... efter lite shopping å bio. Wilma fick två tröjor som var på halva halva priset. Så en munktröja för 37:- och en tunn långärmad t-shirt för 20:-. Allt från Cubus. Som hittat!!


Sedan såg vi ju filmen "Alvin & gänget 2". HELT UNDERBAR!!!! så söt, fin, rolig och med en baktanke. Rekommenderas varmt. Wilma var så duktig åxå. Satt still hela filmen! Det går alltså att få henne att vara still i 1½ timme   . Hon gillade åxå filmen, massor.


Nu ligger hon och tittar i Pandurokatalogen och vi ska skruva upp de där skoskåpen vi köpte igår. Har dock ingen spegel än, men har en vi kan ta tillfälligt.


Återkommer med några kort lite senare, när hon är nattad.


Hörs sen!

Av Annci Hultström - 24 januari 2010 08:47

Ja,varför vaknar jag alltid först i den här familjen. Det är sällan jag har nöjet att få bli väckt. Idag vaknade jag strax efter kl. 8, låg kvar och drog mig ett tag, gick upp på toa, hostade lite för att se om nå´n skulle vakna    - men nä... så nu sitter jag framför datorn å de andra sover. Fortfarande.


Idag är det kallt igen. Härligt. Ska nog få till en prommis idag å kanske en stund i pulkabacken. Det är så jobbigt bara att inte ha några täckbrallor... Men nästa vinter - då... Har redan tänkt ut vad jag ska köpa. Då ska jag unna mig RIKTIGT grejor. Ett rejält varmt underställ och sedan ett par lager till med riktiga grejor. Har kikat på Mc Kinley och de har grejor till bra priser, men man kanske ska go "all-in" och köpa typ Peak eller SOS på en gång. Ska ju ha det livet ut - typ. Ja, det visar sig då vad jag hittar och vill ha. Det är ju faktiskt nästan ett år kvar.


Nej, nu ska jag gå ner och börja med frukosten och sedan hoppas på att någon vill komma och äta den med mig.


Vi hörs senare - ha en bra söndag tills dess!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards