Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Annci Hultström - 23 januari 2010 22:56

... för min frånvaro idag. Men direkt när vi vaknade i morse började jag med dagens brunch. Gästerna, familjen Z, kom kl 10.30 Kl. 11 kom vi till bords och sedan satt vi väl där till kl. 14 tror jag. Vi åt:


Vita bönor, bacon, äggröra, kokta ägg, massor med olika pålägg, gott nybakat bröd, yoghurt, wienerbröd, tiramisu, juice, olika frukter, ost & kex. Mmmmm.... gott.


Jag åt en halv macka, en skiva bacon, 2 msk äggröra, 1 msk vita bönor + lite frukt. Detta under lång tid och det gick toppenbra. Och trevligt. Värt att gör igen, helt klart!


Och en present till maken hade de åxå... 4 kg lösgodis i en stoooooooor cognacskupa. Kort kommer i morgon ;-)


Efter det drog vi alla till Barkarby. Målet var att återlämna lite felköp och handla lite nytt. Och vi hade tur - vi var ute efter svarta Trones skoskåp. De säljs i 3-pack, men vi behöver bara 2. Så efter att ha letat på blocket ett bra tag, utan framgång, skulle vi idag köpa ett 3-pack ändå. Men vad hittade vi i fyndhörnan om inte 2 (!!!) svarta! Vad är oddsen. Så istället för att betala 349:- för 3, så betalade vi 100:- för två   . Ibland ska man ha tur!!


När vi kom hem åt vi Thai-käk från Tiger å jag blev sjuuuuuuuuukt trött, så jag sov 10 minuter - sen var det bra. Efter det har vi degat i soffan.


I morgon funderar vi på att gå på bio - det blev ju inte idag.


Men först - sova. Och det är nu.


Vi hörs i morgon!


Sweet dreams!

Av Annci Hultström - 23 januari 2010 22:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards