Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Annci Hultström - 20 januari 2010 23:15

... ropar mitt namn och jag ska lyssna på den. Sen hoppas jag må bättre när jag vaknar. Huvudet är fortfarande väääääldigt ont. Är det samma i morgon blir jag nog hemma då med. Det visar sig.


Förresten, vi har sett en helt ok film idag... "I love you, man". Söt, komedi, romantisk... ja, kan rekommendera den.


Nej, nu - sängen!

Av Annci Hultström - 20 januari 2010 19:04

... inlägg blir nog något jag kommer använda mig av lite framöver.


Dessa inlägg är hemliga för "fel" personer. Men vill du läsa, maila mig så får du lösenordet - om du godkänns av mig   .


Nu har vi f.ö ätit middag. Idag blev det wraps. MYCKET gott och lätt-ätet. Ser redan fram emot matlådan i morgon   .


Nu ska jag snart natta Wilma, sedan blir det nog soffan - igen. Huvudvärken ger sig inte.


Hörs igen senare!

Av Annci Hultström - 20 januari 2010 18:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annci Hultström - 20 januari 2010 14:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annci Hultström - 20 januari 2010 11:05

... p.g.a huvudvärk?? Tror väl inte det va... men det känns så. Tog tablett å lade mig, sov i två timmar. Men det hjälpte inte. Mår illa gör jag åxå. Hmmmm... Så idag blir det en luuuuuugn dag.


Henrik känner sig åxå hängig. Så han jobbar hemma idag, ifall han inte pallar hela dagen så kan han lägga sig han med.


Wilma däremot - hon är helt oberörd. Inte ens det minsta röd på armen. Det är skönt! 


Så just nu har jag inte så mycket att skriva fakiskt. Har ju inte direkt hänt nå´t här på soffan.


Så vi hörs senare ikväll helt enkelt.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards