Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Annci Hultström - 18 januari 2010 20:46

...att svara på ett par kommentarer.


Lotta (Lottas krypin): Ok, då vet jag att jag inte är ensam om "fenomenet". Gran Canaria är ju bättre än Svedala, så jag är säker på att ni får det toppen.


Lotta (min "tvilling"): Vet du vad? Jag tänkte att prinsessan skulle med... men när du säger så där så... Varsågod! Nä, skämt åt sido - tänkte ringa dig, men jag orkade inte idag... tänkte höra om ni åxå ville haka på över en natt på en öde ö - typ. Ett par bungalows och en restaurang finns det - inget mer. Men vi hörs om det.


Nu - adjöken!



Av Annci Hultström - 18 januari 2010 20:25

... tagen. Allihopa. Innan, i bilen, skulle vi tala om för Wilma vad vi skulle göra. Vi frågade henne om hon mindes att hon fick ta en spruta innan vi åkte till Thailand förra gången. Det mindes hon sa hon. Då sa vi att det var samma sak nu. Att den måste tas, annars kan vi inte åka.


Då sa hon: Ok, men får jag gråta om det gör ont?


Självklart får du det vännen. Du får skrika åxå, men du måste ta den.


Sedan lovade vi henne middag på donken efteråt. Väl där sa hon inte ett enda pip, visade inte en min. Satt och log bara. En så duktig tjej!!!!! Hon valde bort donken och valde Mamma´s istället. För där får man ju välja leksak själv... och hon hittade tatueringar. Lyckan var fullkomlig!!!!!


När vi åkt från BVC kom jag på att jag skulle fråga om träning när man tagit sprutan. Så jag ringde sjukvårdsupplysningen. Där sade man att man inte får träna efter, för då förstör man kroppens sätt att bygga upp antikroppar. Och detta skulle låtas bli i en vecka... rätt dålig timing kan man säga. Jag som skulle träna på Friskis den här veckan. Hmmmm...


Väl hemma så har jag städat lite, vikt lite tvätt å så. Nu sitter jag, HELT slut i soffan. Har lovat mig själv att ligga i sängen absolut senast kl. 22 idag. Sen får vi väl se om Wilma har feber i morgon, av sprutan. Det visar sig.


Pratade f.ö med personal idag om att få ta ut av min inarbetade semester - för att slippa den där sista veckan med heltid. Hon sa att de har en policy som inte tillåter det. Men jag sa att jag ju ska sluta och att det inte blir någon skillnad för dom. Hon skulle kolla upp det och återkomma. Går det igenom är det bara 19 dagar kvar. Fast det är nog i vilket fall. Tar nog ut obetald semester om de inte godkänner det. Får överleva det...


Nu ska jag vika lite mer tvätt och så återkommer jag helt enkelt i morgon.


Sov gott när det väl är dags!!

Av Annci Hultström - 18 januari 2010 08:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards