Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Annci Hultström - 17 januari 2010 20:00

Idag har det verkligen varit fullt ös. Vi vaknade vid 9-tiden och käkade frukost. Sen har vi plockat lite å dammsugit. Sedan har jag även gjort tårta.


Så när allt var klart tog jag en liten stund till att prova lite sommarkläder. Och vet ni vad? Allt satt bra... å vissa plagg var för stora. Riktigt härlig känsla . Så för första gången kommer jag nog få problem att inte packa för mycket till Thailands-resan. Ett problem till kan vara att kanske allt är för stort då och jag måste köpa på mig nya kläder innan resan. Hmmmm...   . Men som det ser ut nu så har jag 2 par 3/4-byxor, 3 kjolar, 4 klänningar + ett antal toppar. Det jag inte har är badkläder. Så det måste jag köpa... för de jag har är redan för stora. Å, jag är så glad!!!!!!


Nåväl, tebax till dagen... efter det kom Henriks päron + syrra m. familj. Vi fikade och han fick lite presenter. Presentkort på Classe + ett spel, pengar + marschallhållare. För presentkort + pengar ska det visst bli verktyg.


Efter att de åkt hem så pärlade jag å Wilma lite. Hon ville att vi skulle stryka dom, men... hur gör man? Jag trodde man behövde nåt speciellt papper (med nåt liknande lim på), men Wilma sa att det var vanligt smörpapper. Någon som vet??


Jag pratade med en kompis på Gotland idag åxå. Hon och hennes pojkvän har köpt hus där. Såååå kul! Är så glad för deras skull. Ser redan fram emot att komma på besök. Det är ute på landet. Nice!! Tänker åka när jag blir arbetslös. Längtar redan!!


I morgon ska jag träna. Det ska bli sååååååå skönt!! Friskis har ju gratis träning hela veckan. Ska försöka gå på så många olika pass som möjligt. Så här ser veckan ut (om inget händer):


Måndag: Bas (nybörjare) kl. 18:30

Tisdag: Core kl. 18:00

Onsdag: Dans kl. 17:30

Torsdag: Bas kl. 18:00

Fre-Lör: Vila

Sön: Yoga kl. 18:00


Nu ska man ju inte träna varje dag, men jag vill se hur passen är. För jag kommer att ta ut ett "FAR"-kort... fysisk aktivitet på recept. Det går att ta ut där, kostar då 300:-/3 måander. Då vill jag först kolla vad som finns och hur det är.


Nä, nu ska jag äta kvällsmellis å sen packa väskan för i morgon.


Vi hörs i morgon. Tills dess - dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards