Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Annci Hultström - 14 januari 2010 21:44

.. som teletekniker på Centrex. Tänk om jag skulle få chansen till ett sånt jobb... My God - min lycka skulle vara oändlig. Tänk vad kul att få dra kablar å programmera igen. Wiiiiiiieeeee! Tror mig ha lite fördel som tjej, för dom är inte många i den branschen kan jag säga. Men... det visar sig. Håll tummarna för mig i alla fall!!!


Nu ska jag äta kvällsmellis å sen blir det sängen.


God natt å dröm sött!

Av Annci Hultström - 14 januari 2010 19:44

... med besked och den har gett mig GRYM pannknack. De tabletter jag fått mot detta hjälper inte idag. Så jag har bett min kära man om lite massage senare. Det + tablett brukar hjälpa.


Dagen har varit vääääldigt lugn. Vi har kollat tv mest hela dagen å bara softat. Får se sen om tempen sjunkit nå´t, har inte kollat under dagen.


Nu ska jag kolla igenom min cv och skicka lite ansökningar.


Hörs igen!

Av Annci Hultström - 14 januari 2010 12:41

När Wilma vaknade i morse kändes hon varm, men jag glömde bort det ganska snabbt. För hon sa nämligen att hon hade ont i munnen och att tanden kändes lös. Så när jag kände så var 4 tänder lösa. Så jag ringde käftis så fort de öppnat kl. 07:30. De hade ett återbud kl. 08:45 så det tog vi. Sedan gjorde jag mig i ordning och då kom Wilma och sa att jag glömde ta hennes grader... så vi kollade och... jodå, 38 hade hon. Så då blev det vab idag. Då tänkte jag att jag skulle tidsoptimera, så jag ringde BVC och kollade om vi kunde komma på 4-årskollen. Tänkte att då slipper jag avvika från jobbet för det en gång till. Det gick bra, fick tid till kl. 10.30


Käftis sa att allt såg bra ut. Tänderna kan ibland vara lite ruckbara, framförallt på morgonen om man bitit ihop under natten. Så hon trodde det var det som var orsaken. För fast sitter dom. Och skulle de bli lösare så var det nog bara så att hon är en av de få som börjar tappa tänder redan vid 4-års ålder. Det händer sa hon, men är ovanligt. Så vi får se sen helt enkelt. Hon sa åxå att hon har en afteblåsa påväg, så det är kanske därför hon har feber... får se om det bryter ut något mer.


Efter käftis gick vi till apoteket å sen inväntade vi att Järnia öppnade. Där köpte jag den fiiiiiina lådan jag skrev om häromdagen (kort kommer).


Sedan gick vi till vår kära BVC-sköterska, Vera. En HELT underbar människa som jag kommer att sakna mycket den dagen Wilma inte ska gå där mer. I vilket fall kollade Vera om Wilma kunde rita gubbar, räkna, skriva, göra efter henne när hon gjorde kryss på ett papper, hörseln och synen. ALLT var utan anmärkning. Så hon gick genom besiktningen den här gången med!!! F.ö väger hon 16,2kg och är 102cm lång nu. Fortfarande under medel, men hon följer sin egen kurva på pricken. Det är huvudsaken.


Nu har vi ätit lunch. Wilma ville ha donken, så det blev det. Jag köpte en liten kycklingwrap. Har ätit den förr och den funkar klockrent. Alldeles lagom stor och ett bra alternativ för mig som inte gillar burgare.


Tanken är att vi ska se en film nu, nerkurade i soffan. Vad vet jag inte än... är inte så mycket att välja på då x-boxen krånglar. Den måste installeras om tror Henrik... för den frågar efter lösenord som inte ens är satt... så... ja, en dvd ska plockas fram.


Hörs igen. Senare.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards