Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Annci Hultström - 12 januari 2010 18:37

Har just ätit chili con carne. Det var gott! Men... ja, det kommer ett men... jag dumpade. Tror det beror på den bit baguette jag åt till. Märker att jag och vitt bröd inte är vänner riktigt fullt ut. Så jag ska nog låta bli helt enkelt. Kände att jag började darra å må aningen illa. Inte mycket, men tillräckligt för att det skulle kännas jobbigt.


Så nu tänkte jag gå en prommis för att avhjälpa det. Sen blir det hem och vika tvätt. Högen är stor, så det lär nog ta ett tag.


Adjö på en stund!

Av Annci Hultström - 12 januari 2010 12:12

...av den här dagen. Sedan bär det av hem. Behöver jag säga att jag längtar??


Idag är det härligt frostigt ute. Beror antagligen på all fuktig luft som kom in igår och som sedan frös under natten. Det är vackert i alla fall! Hoppas det är så i helgen åxå, då blir det en prommis med kameran i högsta hugg.


Jag har ringt till sjukhuset åxå, om träningen. Men fick inte tag i dom. Lämnade meddelande om att hon kunde ringa mig efter kl. 15. Hoppas hon gör det. Jag vill träna på Friskis - nu. Kollade på deras sida och de har en hel del bra pass. Men det roligaste verkar ändå vara danspassen. Så vi får se vad det blir av det.


Av Annci Hultström - 12 januari 2010 08:29

... på jobbet igen. Nu har jag begärt att få gå upp i tid under den period som är kvar. Detta för att få full a-kassa. Hon skulle kolla med personal och återkomma. Har även fått bekräftat att min chef har kortare anställningstid än jag... och den tjänsten skulle jag därmed kunna göra anspråk på. Så vi får se var detta slutar.


Inatt har jag vridit och vänt mig några gånger, men har nog ändå sovit rätt gott. Trots det är jag såååååååå trött. Det suger verkligen kraft att gå hit. Och ovant... Henrik fick lämna i morse, det gick för långsamt och jag blev så stressad. Gillar inte det. Det är det jobbigaste med ett arbete utan någon som helst flex. Hoppas nästan hak är bättre på det viset...


Idag vägde jag mig igen... -0,8 den här veckan. Så nu är det -18 totalt. Ändrade det på tickern häromdagen redan... för jag tjyvvägde mig och sedan dess har jag inte tappat mer. Det stör mig så att jag inte kommer igång med träningen ordentligt. Det är vädret som stör, jag vill ut och gå - men drar mig när det är mellan 10-15 minus... Så jag ska ringa sjukgymnasten idag och be om motion på recept istället. Då kan jag gå till friskis på kvällarna istället.


Nej, nu måste jag koncentrera mig - på att hålla mig vaken   

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards