Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Annci Hultström - 8 januari 2010 23:27

... om "Ett päron till farsa" egentligen??? Så pinsamt dåligt, men ändå medryckande på nå´t vis.


Lagom att ha på i bakgrunden när jag skapar en ny header. Fick en bra kommentar om dess storlek. Gillar inte heller att den är så stor. Det är bara det att i det programmet jag gör den går det bara att få en storlek, men jag ska försöka mig på att göra på ett annat sätt.


Så snart kommer det ytterligare en version.

Av Annci Hultström - 8 januari 2010 20:09

... ett nytt utseende skapat. Gillar ni det? Ska jag ändra något tycker ni?


Bilden på mig är från ett bröllop i augusti - då var jag på topp när det gäller vikten.


Bilden med havet är från Similianöarna i Thailand, när vi var där på vår bröllopsresa.


Nu - Let´s dance!

Av Annci Hultström - 8 januari 2010 19:37

...  hämtad. Ska montera ihop den under kvällen. Får se om jag hinner med en premiärtur redan ikväll, annars får det bli i morgonbitti. För nu jä---r ska det köras.


Köpte wok mat med hem från centrum (efter att ha hämtat ovan nämnda maskin). Jag tog kyckling med röd curry. Men det var sådär... det där haket är inget vidare på det. Smakar inte så mycket och är fett som f*n. Nä, tacka vetja Tiger.


Nu ska jag göra en ny header - så jag återkommer med ett nytt utseende snart.


Av Annci Hultström - 8 januari 2010 12:48

... ska vi leka idag. För min crosstrainer har kommit.   Jippi!!! De ringde från Stadium och sa att den fanns att hämta när det passade oss. Jag kastade mig på telefonen å ringde Henrik om att vi bara MÅSTE hämta den idag. Jag vill verkligen köra igång med träningen på allvar nu !!!


Den väger 47 kg + emballage. Spännande att se hur vi lyckas med koststycket att få den in i bilen... och ur. Nåja, det ska nog gå. I värsta fall får man väl spräcka lådan å bära in delarna för sig. Men... vid närmare eftertanke lyckades vi ju bära Wilmas garderob - på 100 kg - upp för trappan. Så den är kanske inte så tung ändå.


Så, nu vet ni vad jag gör - morgon & kväll - framöver!

Av Annci Hultström - 8 januari 2010 09:53

... sitter vi planet, påväg mot Krabi, Thailand. Ja, tänk... snart är det dags. Det ska bli så jä--a obeskrivligt underbart!!!!!


Planet går alltså den 8 mars kl. 13:40. Tänk på oss då   !

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards