Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Annci Hultström - 3 januari 2010 19:08

Måste ju nämna något om filmen vi såg igår - "Paranormal activity". Den började MYCKET segt och steg lite mot slutet. Den var halvläbbig, men långt ifrån den bästa film jag sett. Men har man 1,30h över så kan man lägga det på den i brist på annat.


Idag har vi köpt skridskor åt Wilma. Det var på Blocket, ett par som knappt var använda. Men det var en bit att åka, långt ut i bushen utanför Vallentuna. Men vi fick en utflykt och dom kostade inte mer än 150:-. Så det var värt det. Väl hemma igen skulle de provåkas, så Henrik gick ut i förrådet och rev fram våra grejor å sen åkte vi ner. Jag klarade 10 minuter, sen var mina fötter DÖDA. J---AR så ont jag hade... de är nog för små. Men Henrik och Wilma åkte en bra stund, sen fikade vi å sen åkte de en sväng igen. Tills jag sa stopp - höll på att frysa ihjäl. Men trots kylan så tyckte Wilma det var skitkul å hon var duktigt, riktigt duktig. Tyvärr så glömde vi kameran (inte ens mobilerna var med), så några bilder blev det inte.


Nu har vi ätit middag. Det blev hemgjorda burgare (med ost, bacon och jalapenos). Det var ruggigt gott och magen gillade det. Men jag åt bara 50 gram kött och ett halvt bröd, en halv ostskiva och lite knaperstekt (avrunnet) bacon. Kanske för lite egentligen, men jag får äta ett extra mellanmål istället.


Nu badar Wilma och när hon är klar tänkte jag lägga mig och tina upp min frusna lekamen. Känner att det behövs.


I morgon är jag å Wilma lediga ihop. Funderar på att åka till någon simhall. Det var länge sedan. Blir det inte det, så blir det kanske lite mer skridskor. Det är vad hon vill... men då är iofs ishallen öppen. Ja, vi får se helt enkelt.


Nej, nu är badkaret ledigt. Vi hörs igen - förmodligen inte förrän i morgon. Vi ska nämligen se en film som börjar kl. 21 och slutar efter midnatt.


Adjö så länge!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards