Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Annci Hultström - 2 januari 2010 20:10

På lördagar får Wilma somna på soffan och det påminde hon oss om idag... så när hon lagt sig tillrätta där så hängde jag tvätt. Då utspelades följande samtal:


W: Mamma, jag är ju kär i John. Men hur vet man när man blev kär?

J: Ja, det vet man inte alltid. Det bara kan komma med ett pling eller så växer det fram.

W: När blev du kär i pappa?

J: Det vet jag inte riktigt, vi var vänner först och så växte det fram.

W: Ok. Men mamma, blir John kung sen när vi gifter oss? Jag menar, eftersom jag ska bli prinsessa.


Sååååå sött!!!!! Tänk vilka funderingar... 4 år och redan så klok. Godingen min!!!


Ute faller snön - igen! Det är helt underbart det här. RIKTIG vinter! I morgon måste vi vara ute lite längre... ta med varm choklad och bullar ut kanske?!


Inne har jag tänt massor med ljus och så fort Wilma somnar ska vi se på en film... Paranormal Activity. Nån skräckis. Får se om den är bra.


Ha en fortsatt bra afton, vi hörs i morgon!

Av Annci Hultström - 2 januari 2010 15:07

... från gårdagens inlägg. Skrev inte klart det, för tv:n lockade.


Löften var det ja... Henrik höll med om att få ordning på kontoret. Hoppas han håller det.


Vid 3 på natten lade vi oss och vaknade sedan vid 9. Wilma ville se på tv, så Henrik satte på den och vi somnade om till kl. 10. Då åt vi frukost och slöade... Sen blev det lite pulkaåkning medans jag å Tina åkte å köpte pizza till lunch. Lite senare åkte vi hem och då blev det soffläge. Vi alla var trötta... Jag somnade faktiskt en stund. Försökte se en film... men som sagt, den var visst inte bra nog.


Idag har vi plockat upp alla julklappar, rensat lite bland kläder m.m Efter lunch var vi ute och åkte pulka. Att göra det nu är en fröjd... kan säga att de 17,1 kg jag hittills tappat gör den saken sååååååå mycket lättare. 17,1 kg mindre att släpa upp för backen. Riktigt skönt!! Henrik försökte f.ö snömula mig, men se - det gick inte. Jag har fortfarande för mycket att sätta emot. Men jag gissar att jag ligger risigt till nästa vinter 


Nu ska jag träna lite å sen fixa middagen. Sen blir det nog mys i soffan eller spela spel kanske. Wilma har fått många roliga i julklapp.


Vi hörs kanske senare, om inte annat i morgon igen.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards