Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Annci Hultström - 1 januari 2010 23:15

Så, då var det skrivet för första gången... vårt nya årtionde. Tänk... jag minns millenieskiftet som igår... och det var 10 år sedan. Sjukt vad fort tiden går!


Vi hade en mycket trevlig dag/kväll igår. När vi kom till våra vänner, vid 13.30 tiden så gick vi till pulkabacken, men tjejorna var nöjda rätt snart så vi gick in och satte igång med matförberedelserna. När det var klart gjorde vi oss fina och påbörjade middagen.


Förrätt: Avocado med räk- och lökröra och rom

Huvudrätt: Grillad oxfilé med potatisgratäng, smörslungade sockerärtor och kantarellsås (egenhändigt plockade)

Efterrätt: Gino med vaniljglass


Jag åt faktiskt av allt, inte mycket - men ändå kul att vara med på allt. Dock tog middagen ett antal timmar... efterrätten åt vi inte förrän 23:30.


Sedan var det dags för tolvslaget och vi gick ut och skålade i snöfallet. Småttingarna sov sig igenom fyrverkeriet (de slocknade runt 23-tiden). På min mobil spelade jag "Happy New Year" (Abba) - stämningsfullt!


Väl inne igen så pratade vi löften... mitt är såklart att träna - varje dag.30 minuter ska det bli. Mickes var att komma i form. Henrik & Tina hade inget. Jag tyckte dock att Henriks kunde vara att få ordning på kontoret ;-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards