Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg under november 2009

Av Annci Hultström - 2 november 2009 13:22

Jag har ringt och kollat med läkaren nu om det ställer till något att jag äter penicillin och slutar med det ett par dagar innan operation. Men det är det inte! Fast blev jag sämre skulle jag höra av mig - men det kommer jag inte behöva... om jag inte åker på nå´t virus då förstås. Men jag får väl isolera mig en vecka Flört


På torsdag är det dags för inskrivning. Då kommer de ta lite blodprover och ett ekg. Går allt bra där så finns det inget som kan stoppa mig den 10/11 Skrattande.


Jag längtar - är det svårt att lista ut?? Flört

Av Annci Hultström - 2 november 2009 09:15

Nu har min sista flyt- och pluggvecka börjat. Sista flytdagen blir väl på måndag (vet inte från när jag ska vara fastande) och sista pluggdagen blir på fredag... då blir muntan klar, kl. 08:30 börjar den å slutar väl kring kl. 9. Efter det vet jag hur jag klarat mig.


Så nu ska jag gräva ner mig i boken å sitta där till fredagmorgon. Kanske tar en paus då & då å skriver ett par rader.


Adjö så länge!

Av Annci Hultström - 1 november 2009 20:17

Jag vet inte om det har med flytet att göra eller kanske luftrörskatarren (som även fyllt mina bihålor med skit). Men rackarns vad ont jag har... det ger sig inte med tabletter. Sitter med värmkudde nu å ska få massage av H om en stund. Tänkte åxå ta en mat snart igen å se om det släpper.


Idag är det bara 9 dagar kvar av väntan, sedan är det dags för dagen D. Det känns fortfarande ofattbart att "det" snart är över... att mitt nya liv står runt hörnet å bara väntar på mig. Hmmmm, kan inte låta bli att tänka framåt... på nyår, Thailand, nästa sommar, nästa nyår. Hur kommer livet bli? Hur kommer det att se ut? Hur kommer jag må? Hur kommer jag att se ut? Kommer jag att förändras? Min svar nu är:


Livet kommer bli mycket lättare. Jag kommer motionera å orka mer. Jag kommer att må toppen, glad i sinnet å mer livsglad. Jag kommer att kunna handla kläder på måååånga ställen, vilket gör att jag kommer att klä mig bättre. Jag tror inte att jag kommer att förändras... snarare kommer mitt gamla jag komma tebax, den person som älskade fart å fläkt, den som legat i skymundan läääänge.


Ser tafatt ut att skriva det såhär, för det kommer betyda så mycket mer än vad som går att sätta ord på. Stort!


Hittills kan jag säga att flytet går sååååååå bra!! Igår var en prövning, men jag klarade det galant. Så jag är riktigt stolt över mig själv!! Jag är övertygad om att framtiden kommer att gå lika bra!!


När jag kommer hem från operationen kommer jag att behöva äta flytande i två veckor. Det får innefatta ALLT, men det måste vara flytande. Så släta soppor med valfritt innehåll, fil, proteindrycker m.m Det jag tror blir lite svårt är släta soppor... så kom gärna med förslag på soppor, släta sådana.


Och kommer ni på besök, ta gärna med en slät soppa... kommer nog vara less på mina egna tillslut Flört


Nej, nu är det filmtajm!

Av Annci Hultström - 1 november 2009 14:52

... och inget tog jag. Men stundvis var det faktiskt jobbigt... god mat, bröd, godis, ostbågar å chips... mmmmmmummmmmmssssssss! Men som sagt, jag tog inte en bit. Så stolt över mig själv!


Har tappat 5 kg nu Skrattande

Av Annci Hultström - 1 november 2009 14:31

Vi åkte hem till mamma å pappa ochj bytte om. Här är ett bildbevis på familjen:

Familjen snygg  

Efter middagen tvingades alla in i lokalen. Och då... en bröllopsmarch började spela. Och tänk... det blev en ärbar kvinna av min syster. Robban å hon överraskade med att gifta sig, kl. 21.30 Mycket fint, jag grät i vanlig ordning.

Bröllopet   Äkta paret  


Syrran hade svidat om, hon ville inte gifta sig i döskalleklänning, men Robban gifte sig i sin gansterutstyrsel Glad


Tack underbara ni för en fantastisk överraskning!! Och många Lycka Till!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards