Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Annci Hultström - 25 november 2009 18:46

...sa att det låter som om svinet drabbat mig. Går att ha den utan feber... eftersom jag är nyopad ska jag vara extra vaksam eftersom jag med min lilla lilla magsäck inte kan få i mig all vätska som behövs. Har iofs ingen feber, men ändå skulle jag dricka mycket. För kroppen behöver det.


Så hon beordrade mig att gå till vårdcentralen i morgon och be dom ta prov. Tills dess ska jag hålla mig på min kant... inte kramas/pussas, egen handduk, handsprit o.s.v Sover nog på soffan i natt och något pyssel på dagis i morgon är inte aktuellt - om jag inte vaknar frisk vill säga.


Nä, nu ska jag inta liggande läge... orkar inte sitta längre.


Adjö for now!

Av Annci Hultström - 25 november 2009 17:17

Jag mår verkligen skit. Orkar inget... Ska snart laga lite middag till oss och det tar emot. Och Henrik kommer senare idag. Han ska storhandla på vägen hem. Nåja, det ska nog gå bra det med.


Idag har jag legat i soffan hela dagen. Har sovit stundvis. Mellan 13:15-15:15 sov jag som en stock. Hade ställt klockan för att inte missa mitt mellanmål... hade jag inte gjort det hade jag nog sovit fortfarande...


Har ont i kroppen, lederna, huvudet, tryck i öronen å ansiktet, hosta... men - ingen feber. Kan det vara svinet måntro? En kompis sa att hennes mamma legat en vecka nu, utan feber, med svin-symptom och läkarna tror att det är svinet - fast feberlös. Ja, jag vet inte... får se vad det blir av det.


Nej, nu - mot matlagningen.


Hörs igen!

Av Annci Hultström - 25 november 2009 09:25

Jag är krank... seg i kroppen, ont i huvudet, öronen knakar. Tänker ägna dagen åt att ligga på soffan å dricka te. Vill inte bli sjuk, vill ut å gå... Hmmmm... Å i morgon är det ju julpyssel på dagis, vill inte missa det heller. Kanske ska jag våga mig på att ta lite Weifa C. Det är ett superbra medel (sirapsliknande nyponmedel som man häller i varmt vatten), men väldigt sött. Så jag är rädd att dumpa. Och det vill jag inte!


Tänk att det gått 2 veckor sedan operationen. Känns som det var en evighet sen, har varit långa två veckor faktiskt. Känns bra att närma sig en vardag. Bara att få att äta lite mat... det verkar hjälpa magen. För i morse, när jag vaknade, fick jag ila snabbt som attans till toan. Ställde mig på vågen efteråt, -1 kg. Det ni! Flört! Hoppas det fortsätter så Glad!


Nej, nu ska jag vila lite. Men vi hörs senare!


Over and out!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards