Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Annci Hultström - 21 november 2009 22:29

Inledde med "Du är inte klok Madicken". Ja, det var när Wilma fortfarande var vaken. Fast jag ska erkänna att jag kan se den filmen även utan henne - gillar den verkligen!


Sedan blev det någon film på TV - om ett mamma/dotter-par som sol-och-vårade. Var väl sådär... bra tidsfördriv, men inte mer.


Nu väntar sängen. Har känt mig lite sådär idag... vet inte varför... Hoppas det känns bättre i morgon. Har inte haft ont eller så, bara känt mig trött å seg. Lite ur form.


Tungan är f.ö bättre, men jag märker att juice ger mig rethosta. Så det är väl såret i halsen som ställer till det då. Får helt enkelt hoppa över det.


Nä, som sagt... Nu - sängen!


Sov gott å dröm sött Flört 

Av Annci Hultström - 21 november 2009 15:12

Varit en sväng i skogen och plockat mossa till adventsstakarna. Vilket underbart väder!!! Soligt, blå himmel å lite kyligare än vad det varit den sista tiden. Nu är det bara att hoppas på att det inte kommer någon snö förrän 23 december... för kommer det innan hinner det smälta bort.


Pappa och jag var till Uppsala idag och köpte de där bokhyllorna. Så när vi kom hem med dom så var de för smala!!!!!!!! Hade inte ens tänkt tanken att det fanns ett annat mått än 40 el. 80. Dessa var 60 och måste således vara av lite äldre modell... *suck*. Tyvärr är de inte aktuella då, för det finns inga luckor till så smala. Så, det blir till att sälja dom och leta vidare. TYPISKT!!


Nu ska jag vila en stund - hörs igen senare!

Av Annci Hultström - 21 november 2009 08:38

Som att den skämms lite för sin långa frånvaro. Men, den är förlåten - huvudsaken att den visar sig. Ibland. Fast jämt vore bäst.


Nu - frukost.

Sen - Uppsala, köpa "nya" bokhyllor.


Adjö för nu!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards