Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Annci Hultström - 20 november 2009 23:07

Synd som f*n - vilken röst! Men, så är det ju när det står mellan en tjej å en kille - då ryker tjejen för att alla småtjejer tycker att killen är snygg. Eh... man kan ju fråga sig vad det har med saken att göra. Nä, inte var väl jag lika när jag var en liten tjej. Kan jag aldrig tro...


Nu: Sängen!


Natti natti

Av Annci Hultström - 20 november 2009 21:49

Ja, i Idol alltså. Personligen tror jag Calle eller Tove åker. Tyckte inte de gjorde lika bra ifrån sig idag som de andra... och inte lika bra som de brukar heller för den delen. Men det återstår att se. Kl. 22:30. Varför har de där systemet... att klämma in program + nyheter emellan? Det stör mig...


Förresten...


Marre - tack! Vad gullig du är! Å jag förstår att du garvade. Det gjorde jag med... Underbar bild på dig. Det är verkligen din bästa sida Flört. NÄr jag såg filmen första gången så var det Norge-Anders som lagt in sig själv i filmen å lagt länken på Fejjan. Enda problemet där är ju att han inte är svensk... hur gärna han än vill Flört.


Hannah - Tack, det är bra. Lite trött möjligen, men maten har inte ställt till det

i alla fall.


Nej, nu ska jag lägga ner för ikväll. Men vi hörs absolut i morgon!


God natt alla goa!

Av Annci Hultström - 20 november 2009 19:44

Utlovade ju en bild på min fina amaryllis. Här är den:

  


Men såklart så gör den sig ju inte lika bra på bild som i verkligheten. Nåja, lite ögonfröjd ändå...


Känner fortfarande inget konstigt i magen och nu är det ju ändå snart 2 timmar sen jag slutade äta... Spännande det här!


Nu väntar en stund i soffan... tänkte se Idol (håller på Erik & Tove) å dricka en smoothie. Åsså ska ju pappa sticka mig i fläsket åxå... inte att förglömma.


Hörs vi inget mer ikväll så gör vi det garanterat i morgon!


Adjöken därute!



Av Annci Hultström - 20 november 2009 18:18

... som var i fastare form än flytande. Wiiiieeee!


Bildbevis:

  


Det blev, som jag skrev innan, frikadeller m. potatismos och lingonsylt. Det var gott, men jag känner mig lite rädd... det var ju ett tag sedan sist och sedan dess har det ju hänt en del i min kropp kan man säga. Så frågan är om jag kan lita på den?!??!! Det visar sig om en stund. Under tiden jag åt gick det toppen i alla fall.

 Känner att det jobbas lite i magen just nu, hoppas bara det går vägen... håll tummarna för mig!!


Nu ska det mysas i soffan lite. Vi hörs igen - om inte annat i morgon!


Adjöken!

Av Annci Hultström - 20 november 2009 16:45

Ska försöka mig på mitt första puré-mål om en stund... mini-frikadeller, potatismos och gräddsås. Allt är idel hemlagat. Ser fram emot det. Hoppas magen gillar det åxå.


Efter det blir det mys i soffan med Wilma, mamma & pappa (Henrik är på julfest på Operakällaren/cafét/terassen - han visste inte vilket). Inleder med någon barnfilm och avslutar sedan med Idol.


Vi hörs kanske inte mer idag, så jag önskar trevlig afton!

Av Annci Hultström - 20 november 2009 08:50

Japp, så är det - jag tog helt enkelt ut mig igår å får smaka på beskan från det idag. Har faktiskt ont i magen å är sluuuut. Men, jag har lärt mig en läxa i alla fall. Hoppade över promenaden nu på morgonen, tar det lite senare idag istället.


Om ett par timmar kommer mamma å pappa hit. Trevligt! Hoppas någon av dom kan ta min spruta ikväll, om inte så får jag ta mig ner till Löwet å be om hjälp ikväll. Det löser sig på något sätt.


Tittade in i vardagsrummet nyss å min underbara amaryllis (som jag fick av svärfar innan op) är UNDERBART vacker! Den blommar just  nu med 8 blommor, 4 till på gång att slå ut + en stängel till som är påväg upp. MEN... den är för tung så den hade lagt sig ner. Avhjälpte problemet med lite snöre, så nu hoppas jag den vill förgylla tillvaron ett tag till. Kort kommer sen.


Nä, nu - duschen!


Hörs igen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards