Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Annci Hultström - 18 november 2009 19:24

Fy f*n vad trött jag är. Gäspar hela tiden.


Å tungan - AJ. Kollade på Apoteket idag om det fanns något receptfritt som kunde hjälpa mig, men hon tyckte verkligen att doktorn skulle titta på den. Så dit går jag i morgonbitti. Hoppas det inte blir amputation - för hur skulle min omgivning klara sig utan min ljuva stämma Flört.


Tänk att det snart är torsdag. Det innebär 5 veckor kvar till julafton... oj, oj... å 6 veckor tills det blir ett nytt år. Och vilket år sen! Wow - ett år med stor förändringspotential. Undrar hur livet ser ut nyår 2010/2011...


Sitter f.ö och kollar på Biggest looser. Det peppar mig! Det är många väldigt kraftiga människor med å kan dom så kan jag!!!! Banne mig!!!!


Nej, nu ska jag glo på dumburken å snart fixa lite "mat".


Adios - för nu!

Av Annci Hultström - 18 november 2009 16:59

ghuist6e  ndevbn8io klszdxrfby7ujkl u89amJQZXADSYEDTAUZ<DXTSGYHAXNJ<XUIKO<LAPX KIasu8i9xozaSIUZaqsuiazSuaSIZJIuiuasiuAOQUSAUIqiSJ
Iqj


/ wilma


(Wilma ville skriva lite - det här är resultatet. Namnet skrev hon själv - ja, det andra åxå såklart Flört)

Av Annci Hultström - 18 november 2009 16:41

... tröttheten! Det är visst inte ovanligt att man blir sjukt trött ett tag efter en sån operation, när kroppen ställer om sig. Detta kom idag... så eftermiddagspromenaden gick förlorad mot sömn. Hoppas att min period inte stannar så länge. Vill känna mig sådär pigg igen... Ska lägga mig tidigt idag - det är ett som är säkert.


Nu ska det ordnas lite fiskpinnar här åt familjen.

Av Annci Hultström - 18 november 2009 14:35

Så, då var jag klippt (bild kommer senare). Det blev sååå fint, jag är mycket nöjd. Det blev Stinsen, men inte den vanliga Sauvko, utan den som är en trappa upp, Elite by Sauvko - TACK Linda H. för tipset Skrattande!


Efter det handlade jag lite. Bl.a så köpte jag den röda klänningen jag skrev om förut. Kunde inte låta bli - tänk om den skulle ta slut?! Köpte en som var tight nu, då borde den passa bra om en månad. Om inte så är det öppet köp till 7 januari. Åh, jag längtar extra mycket till jul nu. Jag lovar att sätta ut bild på mig. I den. På julafton Glad.


Nä, det tog på krafterna att bli klippt, så nu ska jag vila lite innan det är promenaddags.

Av Annci Hultström - 18 november 2009 09:30

... för det är något främmande på himlen som lyser. Jag vet inte vad det är. Kan det vara det som kallas sol?!?!?? Är det i sån´t fall något man bör vara rädd för?? Måste nog googla lite och ta reda på mer om fenomenet. Flört


Idag tog jag en lite längre sväng, så det blev 35 minuter. Det gick bra, känns skönt! Men den där j***a stegräknaren are pulling my leg. Visade 0 steg efter halva promenaden. Så då flyttade jag den från byxlinningen till fickan och då började den räkna. Minsann. Så dubblar jag det den visade så kom jag upp i drygt 3000 steg. Ska nolla den sen, inför nästa promenad för att kolla hur det egentligen ska vara.


Nu ska jag snart äta lite, sen duscha. Efter det tänkte jag åka å klippa mig. Nu är håret bara för långt. Men jag ska försöka hitta en ny frisör. Har klippt mig på samma salong i flera år, men de byter personal så ofta så det är aldrig samma som klipper. Vill ha en som lär känna mitt hår och som inte är alltför dyr. Känns nästan som mission impossible... det är många "hippa" salonger som tar upp emot 600kr för en vanlig simpel klippning. Det är för dyrt anser jag.


Jag har ju haft en del problem med min rygg. Insåg när jag vaknade i morse att jag inte känt av det på några dagar. Undrar om de 10 kg jag tappat nu var de "magiska 10" som blev för mycket för ryggen?! Skön känsla i alla fall, att vakna och inte ha ont. Och ännu bättre lär det bli vartefter vikten minskar. Mitt liv kommer bara att bli bättre å bättre å bättre å bättre å... ja, ni förstår!!


Nej, nu - mat!


Vi höres senare!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards