Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Annci Hultström - 14 november 2009 15:02

Hemkommer från centrum och Rusta. Fy f*n, vilket väder. Ett äkta höstväder med blåst å regn. Riktigt skönt att sitta inne med tända ljus.


Jag har nyss ätit mixad ärtsoppa och det var det godaste jag ätit på läääänge! Salt å gott! Får se vad magen säger om det sen bara. Hoppas det går bra, för jag längtar redan efter nästa portion Glad


Tänkte sätt in en bild där jag ser lite piggare ut än på tidigare bilder. Marre - här ser du även en glimt av frisyren (bättre sent än aldrig), fast nu är det rätt långt igen. Måste klippa mig. Vill bara hitta en riktigt bra frisör, som inte är ohyggligt dyr. Något förslag?



Jag ställde mig f.ö på vågen idag och jag har gått ner 9kg nu. Tycker själv att det syns lite i ansiktet + att ett par byxor är för stora å ett par kan jag knäppa med råge nu. Så lite har hänt!


Idag är Henrik och Wilma på Monster Jam i Globen. Ska bli kul att höra hur hon gillade det. När de kommit hem blir det nog lite middag å sen mys i soffan (efter luskamning såklart). Ska nog se på Körslaget och därefter någon film.


Nej, nu ska jag nog vila lite innan de andra kommer. Men vi hörs igen, senare.


Adjöken!

Av Annci Hultström - 14 november 2009 11:32

Wilma har fått löss! Ja, det är sant! Jag har alltid tänkt att hur mycket magsjuka som helst är ok (och det är något som verkligen äcklar mig), men bara inte löss. Men i morse var de där de små äcklen. Jag vet att det inte har med hygien å så att göra, men det känns ändå sååååååå jobbigt! Hittade 5 st + massa bruna pricka (bajs?) i hårbottnen. Så nu ska jag ner till centrum å köpa lusmedel, sen blir det till att kamma ikväll. Gaaaah...


Bortser man från det är det en BRA dag. Jag har sminkat mig, fått på mig jeans. Känner mig som en människa. Klart det stramar lite å så (framför allt om jag tar i för mycket), men en klar förbättring från igår.


Nej, det blir en kortis nu bara - för min skjuts kommer snart. Lotta (-Li) kommer och hämtar mig för att rasta mig lite Flört.


Hörs sen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards