Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Annci Hultström - 9 november 2009 22:26

Ikväll har jag pratat i telefonen som aldrig förr. TACK snälla alla för att ni ringt (sms:at å mailat) och lyckönskat mig. Det berör och värmer som f*n att veta att ni alla finns där. Jag lovar att höra av mig så fort jag bara är vid mina sinnens fulla bruk.


Nu är allt fixat, väskan är klar. Nu väntar duschen. Inte många timmar kvar nu... närmare bestämt 9.


På återhörande å god natt!


Av Annci Hultström - 9 november 2009 18:42

Tänk så skönt slö man blir av att bli ompysslad på salong i nästan 3 timmar *gäsp*. Ska bara packa lite nu å sen slå mig ner i soffan å mysa med Henrik. Innan jag lägger mig ska vi bädda rent å jag ska duscha - inte glömma naveln stod det i papprena jag fick, så det ska jag försöka komma ihåg Flört


Wilma har jag kramat å pussat halvt ihjäl innan hon for till farmor å farfar. Hon uppskattade inte tvångsmyset lika mycket som jag kan jag säga Flört.


Nej, nu ska jag packa som sagt. Kanske skriver mer sen, men om inte så hör ni ifrån mig igen när jag kommit åt min mobiltelefon igen i morgon.


Må gott alla!

Av Annci Hultström - 9 november 2009 09:29

Varför ringer det alltid när man sitter på toa?


Idag ringde det, kl. 08:30. Jag kände att det måste vara viktigt, så jag svarade. Det var sjukhuset. De hade inte fått provsvaren från min MR. Så jag fick be dom vänta lite, göra mig "klar" och hämta pappret. När jag läste upp alla termer så förstod han dom alla och bekräftade att det var bra. Han var nöjd.


Efter en stund ringde det igen, då var det operationsbokningen. De ville säga att de vill operera mig först istället för sist, så jag skulle vara där 06:15 i morgonbitti istället. Wiiiiieeeee... ännu närmare mitt mål!!! Och skönt att slippa ha väntan i morgonbitti, då hinner jag inte bli lika nervös.


Appropå nervös, det börjar kännas lite faktiskt... efter deras samtal känns det mer på riktigt. Men lite nervös måste man få vara Flört


Snart ska jag åka in till stan å göra en massa behandlingar. Kände att jag ville unna mig det för att skolan är slut å för att jag klarat flytet. Ska bli såååå skönt!


Så nu försvinner jag några timmar, hörs sen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards