Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Annci Hultström - 8 november 2009 21:09

Har varit dålig på att skriva i helgen... har haft en massa annat för mig, försökt beta av min att göra lista + att igår var vi och grattade svärmor som fyllt år. Idag har vi varit och handlat lite, kollade efter en mysdress, men det fanns ju inte såklart. Så det får bli min gamla - men den blir nytvättat i alla fall Flört


Det jag klarat av är:

  • Handla hem till flytande föda
  • Köpa öronproppar
  • Ladda upp ett par filmer på datorn
  • Ladda in musik i MP3-spelaren
  • Städa
  • Bädda rent

Ladda in musik ska göras i morgon, köpte nämligen en ny idag som rymmer 4G. Den gamla hade bara 512MB och det kom man inte långt på insåg jag. Så nu är den nya på laddning, därför går det inte att göra förrän i morgon.


Städa är nästan klart, bädda rent gör jag i morgon kväll. Sedan ska jag packa i morgon åxå.


Nu är det inte lång tid kvar... jösses... Känns så spännande!!!


BTW - jag har varit aningen less på flyt sedan igår. Svärmor bjöd på oxfilé - jag tittade på. Sen när vi kom hem åt Henrik godis - jag tittade på. Fast det är iofs väldigt bra för läran om motståndskraft Flört.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards