Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Annci Hultström - 7 november 2009 13:41

... är jag färdigopererad. En helt sjuk tanke! När jag vaknade i morse var det första jag tänkte att jag till jul nog har gått ner till 2-siffrigt och gör jag inte det så är det in långt ifrån i alla fall. Jag ser såååå mycket fram emot mitt nya liv! Det är nog ingen som förstå, eller jo - de som själva varit i min sits. Nice är det i alla fall!


Nu har jag i alla fall gått ner exakt 5 kg. Trodde det skulle vara det dubbla och det övergår fortfarande mitt förstånd över hur man kan gå upp med en sån här diet?! Nåja... det är 5 kg mindre än innan i alla fall och det är 7 kg mindre om jag räknar från läkarbesöket i september. Det märks å känns lite. Min dubbel haka har blitt mindre, kindknotorna kommit fram lite mer å jeansen passar. Det känns bra!


Tog före-bilder idag. Ska lägga upp de här sen när det börjar synas skillnad - så framåt nyår då.


Nej, nu ska jag vila en stund - sen ska vi iväg på kalas hos farmor/svärmor/mor. Hon har fyllt år. Det ska bjudas på oxfilé... det blir ju gott - för dom...



Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards