Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Annci Hultström - 6 november 2009 23:33

... har varit här idag, MYCKET trevligt! Har saknat henne, det var evigheter sedan vi sågs... någon gång tidigare i år... typ april?? Sedan hon flyttade till Gotland så ses vi ju tyvärr inte så ofta. Men idag var hon här från kl. 15 å åkte nyss, så jag fick mycket tid att rå om henne på.


Hon hade presenter med till mig å Wilma. Ett varsitt likadant förkläde. Vi skulle ha de när vi julbakade tyckte hon, med hucklen och naturligtvis ska vi se till att göra det Glad.


Vi kollade f.ö på Idol. Så BRA att Rabih åkte. Han hade ju inget register... liksom rätt menlös. NÄ, tacka vet jag Erik. Han kan han...


Nu ska jag faktiskt knyta mig. Har hållit mig vaken för att kunna ta min penicillin 3 timmar efter sista maten. Nu har den tiden gått, så nu är det fritt fram.


Over and out

Av Annci Hultström - 6 november 2009 12:25

Med sömnen alltså... jag sov till 11:40. Var lite chockad när jag vaknade faktiskt. Men nu ska jag väl hålla ut några timmar ikväll i alla fall!


God damn - vad skönt det känns att det är över. Nu kan jag, som alla andra, sitta i soffan å njuta när jag väl gör det å inte känna en stress att f*n - jag borde inte sitta här, jag borde plugga. Såååååååå nice! Men som jag skrev innan, ett glas skumpa eller lite vin hade inte gjort kvällen sämre. Nåja, vad är väl en bal på slottet... Flört.


Nu - damma å dammsuga.

Av Annci Hultström - 6 november 2009 09:04

Helt enkelt - KLAR!!!! Jag har numera högskolebehörighet. Känslan är obeskrivbar. Så skönt... jobbiga månader, äntligen över.


Wilma är åxå superglad över det... hon tycker det har varit jobbigt. Så när jag sa att jag inte ska plugga mer nu, så hoppade hon jämfota och skrek av lycka.


Önskar jag kunde fira det rejält med skumpa ikväll - men det går ju inte. Får ta det till nyår. Istället firar jag i tystnad, genom att sova en stund. Och sedan med att städa. Men inte i tystnad, då blir det poppa järnet Flört


På återseende / A


p.s Fick G, helt nöjd med det... men VG hade inte gjort ont heller.

Av Annci Hultström - 6 november 2009 06:21

Nu sitter jag här. Klockan är 06:20 och jag tänkte försöka, in i det sista, att få lite mer kött på benen... för 08;30 är det dags för slutprov. När det är klart ska jag S O V A - är helt slut känner jag.


Vi hörs igen - om ett tag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards