Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Annci Hultström - 2 november 2009 23:28

Har ägnat en stund åt att leta recept på soppor som går att göra släta. Jag hittade soppor på jordärtskocka, broccoli, hummer, svamp m.m Men jag behöver mer. Fast iofs så behöver ju inte alla måltider på dagen vara soppor, så det ska handlas hem välling, fil, färdiga Keldasoppor. Detta ihop med naturdiet, så ska det ska nog gå bra att få ihop en dag.


Men nu funderar jag inte mer på det, för nu ska jag sova.


God natt å dröm sött!

Av Annci Hultström - 2 november 2009 19:45

Det har jag ägnat dagen åt. Den har åxå gått åt till att sammanställa en massa frågor, bra-att-veta, lärarens kommentarer m.m Dessa tänker jag nu koncentrera mig mest på. För skulle jag nu kunna allt det - då är jag bäst å jag får vara nöjd med det... då får boken vara. Börjar så i alla fall!


Oj, det kommer bli hektiska 3 dagar nu. Ska göra allt i min makt för att få bra betyg.


Huvudvärken är i princip borta, så det är lättare att koncenterar sig nu - tack å lov!


Nej, nu åter till allvaret!

Av Annci Hultström - 2 november 2009 13:22

Jag har ringt och kollat med läkaren nu om det ställer till något att jag äter penicillin och slutar med det ett par dagar innan operation. Men det är det inte! Fast blev jag sämre skulle jag höra av mig - men det kommer jag inte behöva... om jag inte åker på nå´t virus då förstås. Men jag får väl isolera mig en vecka Flört


På torsdag är det dags för inskrivning. Då kommer de ta lite blodprover och ett ekg. Går allt bra där så finns det inget som kan stoppa mig den 10/11 Skrattande.


Jag längtar - är det svårt att lista ut?? Flört

Av Annci Hultström - 2 november 2009 09:15

Nu har min sista flyt- och pluggvecka börjat. Sista flytdagen blir väl på måndag (vet inte från när jag ska vara fastande) och sista pluggdagen blir på fredag... då blir muntan klar, kl. 08:30 börjar den å slutar väl kring kl. 9. Efter det vet jag hur jag klarat mig.


Så nu ska jag gräva ner mig i boken å sitta där till fredagmorgon. Kanske tar en paus då & då å skriver ett par rader.


Adjö så länge!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards