Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Annci Hultström - 26 september 2009 21:45

Idag vid frukosten satt jag och Henrik och pratade om allt som komma skall... och jag började drömma mig bort, framåt i tiden. Jag kom till midsommar nästa år, 2010 - mitt första år som normalviktig. Åker vi ut i skärgården som vi brukar är där många människor som jag bara träffar en gång om året. Undrar om de kommer att känna igen mig, för vid det laget borde jag kunnat gå ner runt 40-50 kg?! När jag tänkte så växte något inom mig, tillslut brast jag i tårar. Det var rena glädjetårar för att jag kommer få mitt liv åter, få en andra chans. Och oj vad jag ska förvalta det väl!!!


Det som fick mig att gråta var tanken på att jag innan midsommar ska åka till Stinsen, gå in i vilken affär som helst (men främst en av de små, minns inte namnet, som har massor av fina klänningar) och bara ta den jag tycker är fin, prova och sedan gå till kassan. Tanken är helt sjuk, det kommer kännas helt märkligt, inte som jag liksom... Det är där som det känns så stort... vilken förändring jag ska genomgå. Jag känner att jag måste jobba med tanken, försöka ta in allt som ska hända.


Efter det åkte vi på loppis och handlade en massa saker faktiskt... en del kläder till Wilma, ett par ryggsäckar, en handväska till mig, blomkruka m.m När jag gick där kunde jag inte låta blir att se alla fina kläder folk sålde... de kommer jag kunna titta närmare på nästa år... å fylla upp min garderob med "nya" fina kläder till ett bra pris. Det kommer behövas, för jag kommer behöva rensa bort ALLT jag äger. Åh, ser fram emot det!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<<
September 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards